.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده شرق استان اطمینان خاطر داد ؛
شریعتی : پتروشیمی مازندران با استانداردهای محیط زیست احداث می شود
شمال نیوز: شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با بیان اینکه پتروشیمی پروژه ملی استان محسوب می‌شود، گفت: این پروژه با استانداردهای محیط زیست احداث می شود.
شریعتی : پتروشیمی مازندران با استانداردهای محیط زیست احداث می شود

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مردم پایه است، اظهار داشت: امسال دو هزار میلیارد تومان از منابع دولتی برای اشتغال به دستگاه های اجرایی تخصیص داده شده است.

 

وی افزود: توان دولت برای ایجاد اشتغال بسیار محدود و پایین است و این نشان می دهد توان اقتصاد دولتی برای مقابله با جنگ اقتصادی بالا نیست و باید به اقتصاد مردمی توجه شود.

 

وی با اظهار اینکه اقتصاد مردمی باید مبتنی بر دانش بنیان باشد، تصریح کرد: همچنین بسته درآمدی مازندران باید متنوع شود و نباید فقط بر گردشگری متکی شود و در کنار آن باید به صنعت نیز توجه کرد.

 

شریعتی با عنوان اینکه در قلب شهرهای خارج صنایع پتروشیمی و غیره وجود دارد، گفت: بنای پروژه پتروشیمی مازندران در دولت قبل گذاشته شد زیرا یکی از مهمترین موضوعات کشور کم آبی بوده و سیاست براین است که این صنعت در جایی که دارای آب فراوان است، مستقر شود.

 

این نماینده مجلس با اظهار اینکه محدودیت استقرار صنعت و پتروشیمی در مازندران برداشته شده است، گفت: ساخت این پتروشیمی مورد حمایت مجمع مازندران استان قرار گرفته است تا سرمایه گذاری در استان محقق شود.

 

وی با عنوان اینکه صنعت پتروشیمی در اشتغال و اقتصاد استان تاثیرگذار خواهد بود، گفت: این صنعت دارای اثرات اقتصادی و رفاهی بالایی است و مورد حمایت مجمع نمایندگان استان قرار دارد.

 

وی از پتروشیمی مازندران به عنوان طرح ملی یاد کرد و گفت: این پروژه با استانداردهای محیط زیست در استان احداث می شود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.144 seconds.